Semester Break !

Assalamualaikum. 

Hello peps ! Dah hampir seminggu ada kat Melaka. Well, 


Yeahhh !
Alhamdulillah.
Lega sangat2. Berakhir jugak final exam for this semester.
Tak dinafikan paper untuk sem ni agak berat jugak. Tapi nak buat macam mana. Dah cuba buat yang terbaik masa exam hari tu. Now tinggal tawakal jee. Mudah mudahan dapat result yang baik nanti. Aminn.


So, cuti ni buat apa ? Tak buat apa. 
Hmm, ingat nak kerja. Tapi banyak sangat yang aku fikir.
Nak kerja tapi susah sangat nak bergerak sendiri.
Maklumlah, aku ni satu lesen pun takde. Nak ke mana mana semua nak mengharapkan orang.
So, cuti ni aku duduk rumah tanam anggur. Yeayyy ! -_-

Memandangkan tak lama lagi aku nak exam MUET, so cuti ni dapat dimanfaatkan dengan study buku MUET sampai lebam ! Cehh, study konon. Haha !
Takpe takpe, cuba jugak study. Hee.

Okay, selain daripada exam MUET, aku nak kena ready for JPJ Test. 
26hb ni. 
Hmm, wish me luck okay.
Sikit je lagi nak dapat P.
Please please please.
Doakan aku lepas kali ni :')

Bukan tu je.
Risau sangat about result untuk sem ni.
Mudah mudahan dapat result yang baik. 
Please pray for my good result too.
Hihi ;)

Cuti ni jugak tak ke mana mana. Tak tau nak lepak dengan sape. 
Geng kat melaka semua ada yang tak cuti lagi.
So cuti sem ni aku memang aku rehat habis.
Nak buat macam mana. Nasibb.
Sob sob :'(

And sepanjang cuti ni jugak la, terpaksa menahan rindu kat budak 3 orang tu.






Hurmm. 
Miss them a lotssss.
See you all next semester okay.
Muahhh :*


Byeee

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca . Jangan Lupa Komen Ye :)

No comments:

Post a Comment