Pika Dah Kawen :)

Assalamualaikum semua :)

First sekali nak ucap TAHNIAH buat rakan kelas aku yang baru je sah menjadi isteri orang. Tahniah Pika :) So hari ni pakat ramai-ramai nak pergi wedding die. Eyra, Ainur and Me. Mama tak dilupakan. Hee ;) Punya lah lama aku menunggu Eyra jemput kat rumah. Haish, nasib baik kawan mu ni memahami. Haha. Bukan main awal lagi aku siap. Yela, janji pukul 11, pukul 1 baru pegi. Aku sempat cuci toilet, solat, touch up untuk kali yang kedua lagi. Haha :D 

Mama sampai je terus pegi rumah Pika. Paling sengal bila aku ingat rumah Pika kat bukit katil, Rupanya kat Tambak Paya -_- Call Wani tanya rumah Pika kat mana semua. Adui, Mama Eyra pulak bawak laju. Drift kaww ! Hihihi ^_^

Sampai rumah Pika jee, terus carik mane pengantin nye. Exited sebab 1st time pegi wedding membe sendiri. Jumpa mak Pika, pastu terus masuk dalam rumah jumpe die. Hee. Pika cantik sangat. Nampak seri pengantin. Baju die kaler kuning hitam. Not bad :) 1st time jugak tengok husband die. Hehe. Mereka sepadan :) Dah salam, cium2, keluar pegi melantak. Mama dah beratur ambik nasi dah. Lapar le tuee :p Makan punya makan, duk mencari jugak mana budak2 5 Account. Tak nampak batang hidung pun. Rupanya kami bertiga je yang datang. Kesian Pika. Terfikir pulak. Nanti wedding aku diaorang datang tak ? Hmm, malas nak fikir. Lepas makan ambik gamba jap. Hehe. Nasib baik Mama ada boleh tolong ambik kan gamba. Hee ;)



Jengjengjeng. Tadaaa ! Cantek kan pengantin kite ^_^ Yang sebelah pengantin tuh saje jee ambik berkat. Mana tahu lepas ni aku pulak. Agagaga #Berangan :p

# So Pika, kau dah jadi wife orang. Tak boleh noty2 dah. Semoga cepat dapat baby yang comel2 macam kawan2 mak die #Ehh ? and show kat kite orang. Nak jadi mak angkat. Hahaha :D Insyaallah :) Semoga perkahwinan kau ni kekal hingga ke akhir hayat. Aminn :)

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca . Jangan Lupa Komen Ye :)

No comments:

Post a Comment