Owh Balik Kampung

Assalamualaikum :)

Wahai orang-orang kampung, saya nak buat pengumuman di sini. Saya kini berada di Rumah Tercinta @ Melaka. Hiuwhiuwhiuw ^_^

Hari niy hari yang di nanti-nanti kan oleh semua student Poli and bla, bla, bla ~~
Sangat-sangat exited nak balik Melaka kali niy. Tak semua yang di rancangkan menjadi. So sad lah kan ? :'( Dari minggu lepas dah setting dengan semua lect, bia ary khamis tak payah buat kelas. hehehe ;) Bile kelas dah siap2 di cancelkan, tibe2 ada lect yang nak buat test. Owhhh ~ sangat-sangat tension. Bangon awal pagi tadi bukan lah untuk study, tapi untuk packing barang nak balik kampung. Nampak tak permainan dye ? Ternyata balik kampung lagi penting dari ambik UJIAN. Apa bole buat. Itulah kami :D 

Habis je kelas terus balik rumah, tukar baju, ambik barang. Terus bergerak ke busten. Tukar ticket, naek bas, tido, bile bangon, ada excident, jem giler, cuaca panas, hati berapi-api sebab bas sangat-sangat lah LEMBAP. Then sampai KL lambat. Puas hati ? Haishh, sakit betol aty niy. Jalan macam robot pegi naek train, sampai TBS terus beli ticket yang lain sebab ticket yang ada tak boleh tukar. Owhhh ~ bertambah sakit hati lagi. Hari tuh bile tanye cakap bole. Cacat betol ~

Bile tunggu dekat gate, bas lewat. Bas yang sepatotnye masenye 15 minit lambat dari ticket aku bole sampai awal. Padahal, bas yang sama. Ehh, memang terbako lah aty niy. Grrrrrrr ~~ Air dekat TBS sampy 3 ringgit ?? Perghh, memang nak makan duet aku je kan. Nasib lah 3 ringgit je yang tinggal dalam purse. hehehe. Dah lah marah tadi tak ilang-ilang lagi. Bertambah pulak, orang dalam bas buat hal. Brader niy buat bas niy macam dye sorang je yang bayar ticket. Berpuluh-puluh kali buat call. Kot ye pon, cakap lah slow-slow. Tak pasal-pasal terbangon dari tidor yang baru je nak di topupkan. Ehh, aku pon bayar ticket la brader. Slamber je kau buat muke tak bersalah kan ?? Erghhhh !!

Bile sampai jee, haaa~~ Jengjengjeng. Just nak cakap, time kaseh sebab tunggu, bawak gi makan, teman sampai saya dijemput. Terlalu rindu kat awak :') Walaupon tak lame, tapi saya sangat-sangat menghargainya. Insyaallah, ada rezeki kite jumpe lagi :)

BTW, Salam Aidiladha for all muslim and readers :)

< Bye olz >

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca . Jangan Lupa Komen Ye :)

No comments:

Post a Comment